Zycie rodzinne

Jesienne liscie z masy solnej

04 pazdziernika 2017

Wczorajszy dzień powitał nas deszczowo. Lorka w poniedziałek wróciła z przedszkola z gorączka 39,5 C, wiec do końca tygodnia zostanie w domu. Czuje sie jak zwykle dobrze, broi za dwoje, dlatego częściowe jej energie probuje wykorzystać w naszych pracach plastycznych ;-)
czytja dalej (…)

_____________________________________________ 

Jesienne plany na 2017
28 wrzesnia 2017

Jesien…. Uwielbiam te pore roku. Wydaje mi sie ona szczegolnie piekna w naszej okolicy. Winnice, ktore tetnia zyciem, nowe wino, wykopki ziemniakow, Zupa dyniowa z dyni z domowego ogrodka…zbieranie maronow i zupa maronowa….Flammkuchen i Raclett smakuja o tej porze roku wyjatkowo. (…)
Czytaj dalej….

 _____________________________________________

Lista rzeczy do zrobienia z dziecmi wiosna 2017

Postanowilam spisac wszytskie nasze plany na wiosne 2017, moze komus da inspiracje do spedzenia czasu wolnego z dzieckiem w wieku ok 3 lat. ( ale nie tylko ). Kazdy zrealizowany punkt postaram sie opisac (…) czytaj dalej

______________________________________________

 

Proba poskromienia malej zlosnicy czyli odkrycie M. Montessori

Lorka od jakiegos czasu byla /jest nieznosna. Nie da sie z nia na dluzsza mete wytrzymac. Mysle, ze to zazdrosc o Jania , ale tez i brak czasu dla niej z mojej strony.  Ciezko pogodzic dom, prace i dzieci. Do tego mialam ostatnio taki nawal pracy, ze nie mialam czasu na nic.. nawet na spanie ( doslownie – spalam po 3 h, tak ciagnelam od momentu kiedywrocilismy z Austrii ). (…)

czytaj dalej…..

Print Friendly

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>